Sådära då. Bloggtorka = Över

Så, nu känner jag mig liksom, redo att skriva aningen längre inlägg än jag gjort de senaste gångerna hahaha.
Har nämligen varit lite seg på de mesta så har bara suttit typ. Men nu är det bättre så de är chillipill =D

Glad tjej igen =D


Idag ska jag (såfort jag gått upp ur sängen) fixa iordning mig lite snabbt, göra någon lunch & sen börjar dagen.

- Fotografera Christin & Nikolina
- Lämna CV i lite olika butiker här i Nynäs
- Kolla tvättstuga
- Städa garderoben
- Försöka få snygg ordning i vardagsrummet
- Köpa god middag och ha en mysig hemmakväll

Inte sådär överdriven dag direkt, men lite nytta får jag gjort iallafall.
Ska bli intressant att se om någon vill ha mig som anställd haha.
Ska gå till typ alla olika ställen, skiter i vad de är i stort sätt.
Vill bara ha jobb, inte vara överdrivet kräsen tjej..


Vill fasiken möblera om härinne.. Känns som att jag KAN ha en idé om en bra "uppställning" haha..
Vi får helt enkelt se..


Nu är det upp & hoppa, har två modeller som är påväg.
CHRISTIN & NIKOLINA yeay, söta tjejer :)
Funderar på skog & diverse natur vid Nicksta? Japp, de blir det.

Lägger upp lite smakprov senare idag.
Puss på mig & dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0