Mat mat mat

De va fan gott med mat asså, gjorde fläskkotlett & bakad potatis.
Självklart fick ja inte ens i mig hälften haha, men ja bättre me lite än inget alls..
Ska bara springa och lägga in lite kött i frysen..
Sådär, KLART..

Kvällen lär ju typ bli fett lugnt?
Har iof sovit hela dagen nästan men ja de kommer inte bli några problem att somna ikväll.
Känner mig fortfarande inte helt okej liksom, så de e chillipill.

Calle och Manda kommer komma hem hit ikväll. Vet dock inte när.
Så ja, kanske sover när dom kommer hem.


Kollade på nya avsnittet av playa del sol nyss, så GRYMT kul hahaha.
Älskar de, fyfan asså.. Garvade med mig själv i köket.. Kände mig lite smådum men ja.

Steffen, min älskling <3

Nu ska jag kolla lite mer på web-tv.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0