Löning, löning, men var är pengarna?

Sov i Vendelsö inatt, yeay.. Hos mamma & pappa, som har massa god mat. Moahaa! :D


Okej, jag får ju lön den 15onde.. Typ resturangbranschen som får de?
Satteeeh, ah jag jobbade ju 4 gånger förra månaden, fick ändå drygt 2tusen.. Helt okej?
OM JAG BARA KUNDE JOBBA MER!

Har räknat ut att de kommer funka denna månad, men inte längre än så.
Självklart man man ju hoppas på att de kommer hjälppengar på min FÖDELSEDAG & JULAFTON!!!

( Mamma & Pappa jag vet att ni läser så spela inte som att ni inte vet hihihihihih )

Allvar, dom gör de.. :)


Idag ska ja hursomhelst till Farsta Centrum med Jombebombe, skulle egentligen till stan med Nickepicke, men han är lite småsjuk så låter honom sova ut..

Ikväll, HOPPAS JAG PÅ FREAKING FEEEEST!!!
Min sista helg som tonåring, YEAY.
Jessica aka Pinky fyller btw 20 idag, grattis kära arbetskollega :) <3

Men nu ska ja stressa på Jombe lite.
Vaknade vid 8 så ja har varit klar ett tag.

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0