Kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek



Ni vet detdär pirret.. Fjärilarna i magen.. Léendet som sitter kvar hela natten på ens läppar.
Asså, hur mycket skulle man inte ge för det egentligen?
Det känns på ett sätt som att livet nästan går uut på att hitta någon. Men de är inte riktigt så enkelt kanske.

Och du vet när du verkligen tror att du varit kär, att du kännt allt som går att känna, men sen träffar en annan som överträffar känslan du haft innan. Man tror liksom inte att de går, men sen gör det de iallafall.
Ännu en känsla som är värd att ge mycket för.

Jag ser på mina föräldrar som varit tillsammans tillsammans i 30 år IDAG.
Grattis grattis grattis ♥

Det känns typ som att de börjar bli bråttom att hitta någon.
Att de liksom "är dags"..

Ändå känns de typ som att livet just börjat, jag har tagit studenten, flyttat hemifrån..
Jag vill ändå leva några år, alltså LEVA.. Göra allt man inte kan göra sen.

Kärleken kommer när den kommer.
Det finns ingen mening med att leta efter det.

Tills rätt kille dyker upp, har jag iallafall mina världsbästa tjejkompisar.

♥Teres Andersson, Angelica Carlén, Jennifer Jeltsch, Celina Ahlback, Titti Holmdahl, Maria Lysén, Patricia Brejding, Eith Lundin, Amina Wase, Carin Forslund, Jennifer Castillo, Alexandra Majlöv♥

Jag älskar er med hela mitt hjärta.
Jag kanske inte är bäst, men jag försöker så gott jag kan.


Kommentarer
Postat av: Celina

sötnos maria!!! Jag älskar dej också tjejen<33

2009-11-20 @ 15:58:43
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/
Postat av: Arg!

Jag som officiel penis bärare känner mig djupt berörd över att du inte nämnt oss utan bara the female part of the group,

2009-11-21 @ 23:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0