Idag ska bli en bra dag.

Sådära då, då har jag sovit och är vaken igen.

Tess har begett sig till chokladfabriken här i Nynäs, bäddat sängen och grejer imorse.
Vi typ bråkar om att sova på soffan haha, älskar den <3
Men jag fick sova på den inatt, den e ASASKÖN!

Hade massa bra-sms på mobilen när jag vaknade.
Bra start på dagen. FAKTISKT :D


Morfar fick äran att brutalt väcka mig med att ringa på morgonen.
Men mobilen låg på golvet, och ja trodd att de va vanlig musik så de tog ett tag innan jag fattade att de ringde.
Men sen ringde han igen så de va ingen fara.

Har lyssnar på Tiger Lou - You cant say no to me, typ tuusen gånger sen igårkväll.
Älskar den verkligen. Duktig kille <3

Idag ska ja försöka ta mig upp till handen, om ja inte går runt och söker jobb här i Nynäs kanske?
Gillar bara inte att gå runt helt ensam.. :(
Men ibland får man ta sånt.

BOR JU ENSAM NU SÅ JAG KAN GÖRA VAD JAG VILL =D
Shit de känns så jävla bra, och de kommer bli bättre.
Bästa vän  flyttar in den 27nde. YEAY =D

Lite "måste göra" idag då.

- Boka tid i tvättstugan till mamma & pappa för fredag.
- Ringa vårdguiden, har hostat i 2½ vecka.
- Boka tvättstugan till mig själv.
- Diska.
- Lämna ut minst 2 cvn.

Typ... Tänkte rensa hyllan i vardagsrummet oxå.
Men de är inte värt att skrivas ner.

Hostar som fan nu på morgonen, men de värsta är att jag får typ kväljningar.
Så jag hostar som fan, och gör allt för att inte spy typ..
De e asäckligt..  =(
Men de ÄR INTE SVINIS..

Nu ska ja upp och äta frullebulle :)
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0