Hungrig, blää.

Haha ja efter en intressant helg är jag nykter igen då.
Gårdagen va skön asså, kändes som att jag va full hela dagen så de va full fart på mig haha.
Sen körde Monzy dessutom fest både fredag och lördag, så de va där vi va.

Hade typ superkul, om inte för kul kanske?
Självklart finns de mindre roliga saker som hände oxå men ja.
SKITSAMMA TYP.

Har varit baaaakis idag, och la faktiskt en söt liten pizza vid sidan av huset haha.
Hoppas ingen såg mig spy bara, de hade varit lite pinsamt..
Men fan, är man tvungen så är man.

Har inte fått i mig någon mat idag heller.
Känns inte som att jag vågar trycka i mig någonting faktiskt.
Och Calle är inte hemma så, jaa... Har ganska tråkigt faktiskt.
Men de är inte mycket att göra åt.

Nu ska jag sova en stund kanske ? Sen kanske kolla om de finns ngn mat.
De funkar inte att inte äta.... Satteeeeh
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0