Godmorgon

Nu sitter jag och Dennis i min soffa, kollar på tv.
Men de finns liksom inge bra. Men men, vi sitter och pratar iallafall.
Imorse fick Dennis frukost på sängen hihi.

Söt Dennis med ostmackor och te :)

Igår va Robban & Niklas & Dennis & Tess här :)
Innan vi kom hit på kvällen så åkte jag och Robban till Robbans föräldrar och käkade middag.
Det va jättemysigt faktiskt. Efter att vi ätit så åkte vi till Robbans match och kollade.
Det slutade 14-4 till dom andra. Hahahaha, de va askul att titta på.
Dom typ föste fett mycket och ramlade hela tiden..
Men de va kul att titta på iallafall.

Sen åkte vi till Trollbäcken och hämtade lite grejer.
Och sen begav vi oss mot Nynäs, jag Robban & Niklas.
Sen kom Tess och Dennis hem.
Så då mös vi och kollade på tv.

Jag och Robban badade badkar oxå, värsta tsunamin haha..
Fick KNAPPT plats men de funkade haha.
Men de va myys mys :)

Nu idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra ännu.
Kanske ska till Haninge och träffa lite kompisar sen, de va ett tag sen.
Men nu ska jag titta tv och prata mer med Denniiis :)

PUSSS

( btw de va robban & niklas som bloggade inlägget igår höhö )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0