Godmorgon & ont i lungorna?

Godmorgon eller något, mår inte så bra idag.
Igår cyklade jag superfort till Ica kvantum för att Tess skulle komma och hon ville ha något att äta, så ja åkte och handlade en matlåda till henne. ( jag vet jag är supersnäll )
Sen när jag kom hem va jag såklart anfådd, och de typ.. Kändes lite "ont" i halsen efter man ansträngt sig, någon som förstår hur jag menar? Haha..
Hursomhelst, satt de i hela kvällen sen, så ja började typ tro att de va astma eller något.
De sitter FORTFARANDE i, och jag har fått typ hosta och ont i lungorna.
Gissa vad, det SUGER..

(haha bilden får symbolisera att ja mår dåligt, men inte så dåligt som på bilden kanske)

Vi har självklart inga värktabletter eller något hemma.
Har inte hunnit införskaffa de typ, har tänkte göra de flera gånger men de gör ju ingen direkt skillnad.
De får nog lov att bli en tripp ner till apoteket tror jag.

Ska dessutom gå och lämna ut CVn i centrum, så jag förhoppningsvis får massor med jobb, yeay.
Vill fan tjäna lite pengar.. Inte mycket att skryta med, de jag får nu >.<
Och med tanke på att jag bor fucking hemifrån kanske de är BRAA med lite pengar, jaadå.

Calleballe ligger fortf och sover i sin säng.. Så han är ungefär lika social som när han är vaken.
Blä för att ha en osocial kombo hahahahaha :P Calle du får baskemig bättra dig.

Näää men asså här blir inget gjort, kanske ska ta och äta något?
Eller ta en dusch?
Eller rent av sova en stund till?

Jaja, jag skriver lite senare istället :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0