Födelsedagsfirande snart

Jag tycker verkligen att alla fyller år nu..
Överallt hela tiden, jag brukar alltid vara den enda som fyller år i November haha.
Men ja, asså tydligen inte.


I måndags fyllde Olle år
Idag fyller Elin år
Vet iof inte ngn som fyller år imorgon
På torsdag fyller Robban år
På fredag fyller JAG år
På lördag fyller Alex år
På söndag fyller Sean & Josse år
På måndag fyller Malin år

.... See my point?

SEN FYLLER MAXI ÅR NÄSTA FREDAG =D<3<3<3<3


Tänker faktiskt skriva en till önselista då mamma & pappa tydligen hänvisar släkten till min blogg för att se vad jag önskar mig hahaha. <3

  • Presentkort på IKEA
  • Kläder / presentkort föör kläder
  • MAT ! Haha.
  • Hårinpackning
  • En ny tatuering :D
  • En ny mobil
  • Ett nytt duntäcke
  • GARDINER
  • Diskmaskin (A)
  • Köksmatta
  • Hallmatta
  • En rund matta till vardagsrummet/sovrummet
  • Smycken
  • Tavlor i rött/blått/grönt
  • Inredningsgrejer från indiska <3

Sådära ja, har inte bättre fantasi än sådär.
Det får helt enkelt duga sådära..

FÖR JAG FYLLER ÅÅÅÅR, JAA DE GÖR JAG.
JAG BLIR DESSUTOM STOR TJEJ, SOM FÅR GÅ PÅ SYSTEMBOLAGET (nej mamma ja ska inte handla alkohol hihi)

Elleeeer?


Kommentarer
Postat av: teres

GARDINER!!!:)BRA MARIA !!!

2009-11-17 @ 16:13:11
Postat av: teres

GARDINER!!!:)BRA MARIA !!!

2009-11-17 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0