DEPP-DEPP-OPEPP



Är fan trött på att samma jävla saker händer hela tiden om och om igen.

För de första, Calle flyttade ut idag. Ingen big deal faktiskt sååå men ändå.. De är mkt som stört mig på senaste tiden. Orkar inte snacka om de faktiskt. Men han bor inte med mig.

Har tydligen lyckats göra fel igen, som vanligt.
Känns som vardagsmat att såra folk nuförtiden.
Men vafan de är inte mitt fel, kan inte hjälpa ALLT jag känner liksom.
Okej, jag KANSKE kanske kanske hade mina små aningar för ett tag sen.
Men de va ett ganska BRA tag sen. De är inte ens en bortförklaring, de är en FÖRKLARING.
En förklaring som inte duger ens, för de är ju inget som kan ta mig bort från de "fittiga" jag gjort.
TYYPISKT hahaha. Ja orkar inte ens, de går inte att göra något alls nuförtiden utan att liksom, göra fel..

För alla killar är paxade, alla tjejer är fittor, de går inte att lita på någon och mjölk blir gammal.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du ta och rycka upp dig

2009-11-17 @ 03:50:01
Postat av: maria

jaa, jag ska rycka upp mig men blir så irriterad..

2009-11-17 @ 10:48:34
URL: http://marianordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0