Dagens planer


Tesspess <3


Idag är det tänkt att jag ska få lite saker gjorda, som vanligt alltså..

 


Ska försöka att verkligen hinna med allt. Annars blir jag fan ledsen på mig själv haha.

- Fixa tvätten i tvättstugan
- Gå till banken, måste ta ut pengar till hyran
- Gå till andra banken och sätta in på pappas konto.. (om jag inte gör de imorgon vill säga)
- Åka till Handen och lämna runt CVn med Titti
- Möta Olle i Branbergen och köpa grejer till hans födelsedagsfirande
- Fira Olle med hans släkt och vänner, och min mamma & pappa
- Handla mat
- Träffa Dennis och äta middag (?)

Typ... De känns inte så ansträngande.. Men de slutar ofta där på mitten typ.
Att ja inte orkar göra mer.. Men de ska ja baskemig göra idag.
Jag ska sluta lata mig, ja-aa..


Längtar tills fredag som fan :D
Alkoholfri helg, check!

Nu ska jag kanske, typ städa lite?
Har 50 min på mig innan tvätten är klar.
Satteeeeeh, PUSS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0