Asså, ni vet Kissie.

De e så PINSAMT att hon håller på som hon gör.

Grejen e den, ni vet nog ALLIHOPA vilka glajjer Kissie påstår att hon startat trenden med, typ att ingen köpt såna om inte hon. Hennes rosa mjukisdress som hon och Dessie tjaffsar om vem som började med typ.
Alltså allt dethär "de va jag som började"....
JAG BLIR SÅ ARG..

Domdär glasögonen, såg jag på Alexandra Majlöv. (www.itsmajabitch.blogg.se)
Blev kär i dom, och letade efter såna, men då va dom slut.
FÖR ALLA VILL VARA SOM KISSIE.... Eller kan det vara så att de inte HANDLAR om henne.

De är liksom bara för att hon ska få mer uppmärksamhet.
Hit och dit, de är tack vare mig.
Och de fulaste är, att de är ett BRA KNEP..
Alla snackar om det, jag skriver om de, folk stör sig på de och blir arga på de.
Men de handlar väl förfan inte om att göra en provocerande blogg för att tjäna pengar på de.
Människan gräver sin egen grav. Och de är inte bara hon, de är fler.


"the famous kissie-glajjer"

Men jag erkänner själv, de är "hennes".. Eller nej inte hennes.
Men säger man Kissieglajjer så veeeet fan 10382365 av 10382366 vilka man snackar om.
Men GRATTIS Kissie, du har lyckats skapa en "egen trend" av provocerande uttalanden.

Och bara så ni vet, människan får betalt varje gång ni klickar in på hennes blogg.
Kul va? Det är våran ilska som betalar henne lön.

SUCK SUCK SUCK.
Jag är mer intresserad av hur hon ser ut och är om 2 år.
Kanske kan säga tillochmed 6 månader.
De händer ju så mkt med dendär bruden asså, de är farligt att ge för mycket pengar till unga människor.

Hahahahaha, sådära ja. Nu har jag skrivit av mig om min ilska för henne.
Hoppas ni hade trevligt när ni läste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0