VÅR !! Eller..?

Nu är det onsdag, denhär veckan oxå.. Sitter hemma hos Matte just nu och är kissnödig, och det är ungefär det värsta jag kan vara nu eftersom att man inte får använda vattnet eller toan.. Dom håller på att bygga eller något så jag får gott hålla mig..
Annars är det JÄTTEFINT väder ute och det gillar jag, hoppas bara att det håller i sig. Det skulle liksom vara pricken över i.
Sen är det ju förövrigt löning idag, inte illa inte illa.. Det ända som är illa är väl att jag kanske fick lite mindre pengar än vad jag velat ha. Men så går det när man inte jobbar mer.. Så ca. 400 kr får helt enkelt duga..  Det är ju liksom mer än dom som inte jobbar ;)

För att sammanfatta dagen som hittils vart, började den väl med att jag försökte få upp Matte som skulle till skolan, vilket gjorde att jag oxå blev pigg och även fast jag egentligen hade sovmorgon till ungefär nu så gick jag upp 20 i 8.. Men vad gör man inte?
När han hade gått sen så plingade det på dörren och jag trodde att de va Matte som glömt något, men icke .. Det va några byggarbetare som typ skulle påminna om att ja inte får använda toan och vattnet.. Som oooom att jag hade glömt >.<
Så där stod jag i täcke och morgonfrilla och såg ut som ett fån.. Ibland får man helt enkelt bjuda lite på sig själv ;)

Sen va jag självklart och pillade på kranen ändå, så ja dumförklarade mig själv och gick därifrån igen..

Planen idag är att ta 24an som går från Tyresö centrum vid 10.24, och jag hoppas verkligen att jag fullföljer den planen.. Vill hem och kissa innan jag åker till skolan faktiskt.. Så ska jag försöka komma i tid oxå.

Nu blev de en hel massa skrivet här, så nu ska jag sluta :)
Uppdaterar kanske lite ikväll!


Pusspuss M'linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0