Torsdag..

Såådär ja, då va denhär veckan snart oxå slut.. Och självklart har det inte gått en endaste dag utan att jag haft ont i magen så de blir till att gå hem och prata med mamma om de verkligen är så att ja måste åka till sjukhuset och kolla..
Men TÄNK om jag är allergisk mot något mer ?! >.<

Igår solade jag och brände mig lite halvsnyggt förövrigt, sen åkte jag hem och packade lite och åkte till Matte..  Sen kom Niklas över och hämtade pengar, kulkul.. Sen gick vi upp, duschade och somnade.
Det är sjukt hur trött jag va igår faktiskt.. Och då sov jag ändå rätt bra, eller iof gick jag upp rätt tidigt..
MEENMEN

Idag ska jag iallafall vara hemma och vila så jag blir as med min jääävla magontgrej.. Senare ska jag följa med Matte och hans mamma och handla typ, tror jag. Så får vi helt enkelt se vad kvällen bjuder på :)




Pusspuss M'linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0