Toalett <3

Godmorgon!!
Idag blev en (jämfört med de andra dagarna denna vecka) väldigt tidig morgon. Jag vaknade självklart när Matte gick upp till jobbet. Tack gode gud för det, dom har typ någon slags stambyte i lägenheterna här så man fick ju inte använda toaletterna mellan 08.00-16.00 på dagarna, kul för mig som vart hemma sjuk en del, men idag hann jag faktiskt kissa innan 08.00 så idag är jag nöjd..

Idag gjorde jag inte mycket direkt, åt godis, cheeseballs, mat, mer godis, mer cheeseballs, och lite godis till..
Morgonen började med lite musik av Lily Allen - Fuck you, helt okej start liksom.. Hade aldrig hört den förut, men nu på 30 min har den faktiskt gått på spår 3-4 grr ^^..

Förhoppningsvis bjuder dagen på solsken<3
♥ angelica
♥ titti
♥ jennifer
♥ tess

PUSS M'linnéa

Kommentarer
Postat av: tess

<3

2009-03-30 @ 22:17:48
Postat av: tess

<3

2009-03-30 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0