STUDENT 2009!!


Idag fick vi våra studentkläder samt mössan..
Mössan va självklart en aning liten men fan, hellre de än att den ramlar av. Annars har hela dagen i stort sett handlat om studenten, champangefrukost, studentmottagning, studentskiva, studentmiddag, och sist och bäst, STUDENT-ÅK!!

Vi har suttit och spanat in lite åk eftersom att vi inte har flak.. Vi är liksom 16 st ( underbaringar ) i klassen och då är de inte värt med ett flak för 30 pers :P.. Men hursomhelst så hittade vi en monstercab som vi högst troligt ska hyra, och deet är NICE...
PIRR I MAGEN =D

Nu ska jag snart hoppa in i en dusch och sen göra mig iordning, sen ska jag till Matte och sova där..
2 måndagar i rad har jag vaknat runt kl. 8 av att dom BORRAR FUCKING ASHÖGT i väggen mot sovrummet, och de är inte LILLA borr, det är sjukt högt och de är verkligen så man nästan börjar gråta.. Helt sjukt.. Så gick jag och kissade imorse, och ja skojar inte, de lät som att dom borrade i toalettdörren, jag va asrädd.. Så jag gick till bussen lite tidigare haha =)

Nu ska jag sluta skriva och göra nytta!
Puss puss M'linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0