Sovmorgon?

Okej jag erkänner, jag orkade inte gå upp vid 5 så jag tog sovmorgon, vi bestämde att ta solNEDgången istället för att fota solUPPgången.. Så vid 4 halv 5 är jag inne i stan istället.
Änsålänge har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt, lyssnat på musik, pratat med Niklas en stund.. Inte speciellt mycket helt enkelt.
Snart ska jag hoppa in i en dusch och försöka få lite ordning på håret tänkte jag.

Imorgon får vi våra beställningar från ABC-gruppen, mössan, mjukisar, och två tröjor =D snart är det fucking studenten!!
Om jag klarar av att få upp alla IG:n bara, men de boorde inte vara några problem.

Men nu ska jag in i en dusch, bloggar ikväll igen!

Pusspuss M'linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0