Lördagkväll

Nu sitter jag i mitt rum, hemma, för första gången på typ 3 veckor som jag är hemma mer än 3 timmar typ.. Skönt faktiskt.
Har sovit massor hos Matte på senaste tiden så de har bara varit att jag varit hemma och hämtat saker typ. Men idag är vi hos mig och de känns bra.

Earth hour är avklarad och hos Matte släckte vi ner allt lite halvt, det slutade med att vi kollade tv iallafall haha.. Så skulle jag ringa och kolla om mamma oxå släckte ner, men hon tyckte att de va fjantigt så hon hade vart och tänt alla lampor som fanns i huset ist haha..

Jag & Titti var hemma hos Nicklas igår annars, spelade guitar hero, drack lite, spelade bussresan, jaa.. Chillade helt enkelt. Sen kom Mattes mamma och hämtade oss, ÄNGEL!! Och jag åkte hem till Matte som hällde upp ett bad till mig och tog hand om mig ^^ ( tack sötnos  <3 ), sen somnade jag bums i sängen.
Vaknade kl 15.00 idag och jaa.. Sen har vi varit och handlat typ.. Mycket mer har nog inte hänt idag..
En seg men mysig dag tycker jag.

PUSS M'linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0