Jävla snö..

Jag blir galen på dethär vädret.. Okej de kan vara mulet men vaaarför denhär jävla snön.. De blir ändå bara slask sen, har den inte lärt sig det ? Tydligen inte.
Jag fryser typ fortfarande från igår så jag misstänker att jag börjar bli sjuk igen, och jag som precis slutat hosta..

Hursomhelst, jag orkade inte gå ut och fota idag.. Det blev tråkigt väder sen så då orkade jag inte, sen har de typ varit en upp-och-ner dag.. Jag vet inte varför men blev lite deppig mitt på dagen. Vill ha fint väder och jag vill ooorka fixa skolan.. Men vilja räcker inte i dethär.. Tror jag..

Ikväll ska jag iallafall hem till Matte och sova där, sen är det sovmorgon imorgon.
OCH VI FÅR VÅRA STUDENTMÖSSOR OCH VÅRA BESTÄLLNINGAR =D

Men jag har upptäckt idag att jag beställt XS i min tröja, och den kommer säkert vara sjukt liten, och då kommer jag börja grååta.. Byxorna är oxå XS men fan de är ändå mer okej..
Fatta om den är för liten tröjan... Uäh.. Men det är upp till bevis imorgon.. Nervös.. >.<

Mössan kommer ju säkert va för liten oxå, och de skulle ju faktiskt vara snäppet värre..
Men nu ska jag sluta skriva, och jag ska försöka sluta vara överambissiös och inte blogga 2 grr om dagen kanske..

PUSS
M'linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0