Invigning av den "nya" bloggen..

Av någon anledning valde jag att radera allt jag skrivit innan och börja om från början, Angelica har hjälpt mig med utséendet, tack hjärtat. Nu ska jag iallafall försöka vara mer noggran med att skriva här så de blir sammanhängande.
Så då börjar jag väl då! :)

Just nu är kl 10.53 och jag sitter inlindad i mitt täcke i soffan. Jag har inte orkar gå upp riktigt ordentligt så jag blir nog kvar här en stund till.
Igår var jag, Jennifer, Andy & Calle hemma hos mig och spelade spel och pratade, vi fick även i oss hamburgare med pommes och det va verkligen pricken över i!!
Kvällen slutade lite halv med att jag ensam gick och la mig i soffan eftersom att sängen är full med typ, ja.. allt.. Satte på datorn och somnade väl runt 3 kan jag tänka mig.

Idag ser det lite smådystert ut ute, men det ska inte få förstöra min dag.. Det är så enkelt att bli påverkad på vädret nu när de är så upp och ner med värme och snö typ, urs!
Eftersom att det fortfarande är så tidigt så vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på, jag ka ske helt enkelt går ut och fotar lite? Vem vet ;)

Ha en bra dag!!
Puss M'Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0