Idag var en bra-dag!

Sådärja, jag ska verkligen försöka vara duktig och skriva varje dag.. 2 grr idag blev det nu iof men det gör ingenting.
Idag har jag hursomhelst varit lite modell med Calle i Ösmo. Vi var vid någon slags bäck och fotade lite, kanske lägger ut lite bilder sen.. Sen blev de lite kallt och då gjorde vi upp en brasa faktiskt, så ja ALLT jag hade på mig luktar sjuuhuukt mycket brandrök typ.. URS! Men det vart varmt och mysigt iallafall.
Sen gick vi hem och lämnade lite grejer hos Calle och sen åkte vi till Andy och tittade på en film.. Eller ja dom andra gjorde, jag somnade tydligen länge, men jag tycker att jag bara hade ögonen stängda typ 10 sekunder :)

Morgondagen börjar 05.00 och jag ska sitta på bussen som går 05.31.. Då ska jag och Calle in och fota soluppgången och kanske få lite mer modellbilder. Vi ska upp på typ skinnaviksberget(?), man ser ut över stadshuset och allt.. Grymt mysigt ställe! Vi ska även äta lite frukost på berget där. Så de lär bli en helt okej start på dagen.

Nu ska jag lägga mig och slå på en film så att jag orkar upp.. Jag kommer troligtvis inte orka upp ändå, men de är värt att ge det ett försök.
Godnatt och sovgott<3
M'linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0