Efter regn kommer solsken.

Gårdagen blev inte direkt vad jag tänkt mig.. Jag kom till skolan och insåg snabbt att jag va där en timme för tidigt för Lill hade ju tydligen inte alls sagt att vi skulle ha morgonmöte, så där stod jag och Titti helt i onödan.. Jag blev självklart jättegrinig och resten av dagen vart bajs typ.
Vi gick in på engelskalektion ett tag senare och blev behandlade som småbarn då Eva fick för sig att läsa ett kapitel ut Emil i Lönneberga, på engelska, eller vad de nu va för språk..
Sedan som pricken över i:et kommer Eva och säger att ja ska ha svenska nationella muntliga imorgon ( idag ), och jag får världens ångest och blir arg och åker in till stan för att avreagera mig.
Tack Calle !<3
Hittade iaf ett par byxor och lite smink så de blev lite bättre just då iallafall ^^

Sen åkte vi hem till mig jag & Calle, och sen åkte vi till skolan och lämnade mat åt Natta, sen gick vi till torvalla och köpte middag som vi sen åt på Fredrikaforum, sen va de konsert och jag va ljustekniker, och seeeeeen åkte jag hem.¨

Då började de hemskaste, att komma igång med mitt jävla tal.. Som tur va frågade Tess om jag ville följa med till Ica Maxi så då fick ja rensa huvudet lite innan jag började med läxan..
Vi kom hem sen igen vid 10 och då började jag på allvar. Jag va klar kanske runt halv 3 efter att jag gråtit, vart sjukt irriterad, slagit på min soffa o.s.v. för att jag blev så arg på läxan.

Seeen gick jag och tog en varm dusch och efter de la jag mig i sängen och lyssnade på musik. Har dessutom fått sjukt mkt sms inatt har jag för mig.. Men de är ju alltid bra!

Nu ska jag och Nelson Mandela bekanta oss lite med varandra :)

Pusspuss M'Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0