Bara några timmar kvar höhö

Snart är det nytt år ja..

Har självklart sovit dåligt, drömt konstigt och grejer.
Men de är väl sånt som händer typ haha.

Har ångest för vad jag ska ha på mig.
Har typ 4 olika outfits jag väljer mellan och de är illa.

Kommer lägga upp bilder på de senare och hoppas att någon hjälper mig.. =(

Känns lite kaosat att inte valt ännu men de hör till.

Tess står i duschen, hon har blivit sjuk stackaren.
Men men, antar att de oxå hör till.

De blir till att äta någon slags middag hemma ensam idag.
Robban & familjen villa ska äta pizza, och ja de får ju inte jag äta nej.
De är mindre bra.
Iof skulle ja kunna åka till mamma & pappa och äta.
Måste hämta kameraladdaren.

Bra idé Maria! Tack!

Ska slå iväg en signal direkt..
Wait....... :)

2 min senare

Okej ja får inte äta med rom HELLER.. För dom ska bort.
KUUUUL.
Otaggadtjej.se

Aja, jag får väl äta ensam.
Går fan ut och äter.

Ring mig om nån vill göra mig sällskap :(

Nu ska jag surfa runt lite och va astuff.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0