UTOMLANDS

JAG VILL ÅKA UTOMLANDS..
Man kan fucking åka till grekland imorgon för 2599:- helt stört billigt.
Okej de är ospec hotell men fan..

Jag behöver komma bort lite, skämma bort mig själv.
sola, bada, handla, få miljöombyte, bli bruun, shoppa meer, bara va.

fyfan va skönt de skulle vara.

Får iof en förhoppningsvis mysig lön nu i Augusti..
Men då börjar skolan och ingen kan följa med.

Så ja jag sitter här ensam och lär handla upp pengarna på onödiga grejer som vanligt..
Men sånt är livet ^^.




Det finns en kille jag älskar mer än något annat, men han bor i ett annat land för tillfället så vi väntar tills han kommer hem istället. Ett förhållande på distans kräver mer engagemang och tålamod än jag trodde, och jag är rätt uppmärksamhetskrävande ;)
Men den som väntar på något gott....




Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Kj

okej okej där ser man, skillda håll e inte lätt..så nu när du är lite ska man säga "singel" finns det ingen här i sverige som intresserar dig något ? :P Jag menar världen är ju FYLLD av killar (stockholm) haha ;D men men.. kärleken är ju ingen lek på rosor direkt. fastnar man för någon e man ju fast. Tumme Upp!

2009-08-05 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0