LÖÖNING IMORGON =D

Okej den 24de är som dagen innan julafton VARJE MÅNAD.
Pirr i magen, fetingkoll på nya kollektionerna på alla affärer.
Och så jävla klockrent att det är höstkollektion nu. Hihi <3
Helt nya grejer i stort sätt överallt, okej lönen kommer ta slut men det kommer ju för min del en till löning den 15onde ;D


Har kollat in lite på ginatricot's nya kläder och shit det är SÅÅÅ lockande att springa och råna dom.

Men nej så blir det inte. Det blir till & vänta tills imorgon efter jobbet.

Då ska jag & Edith in och shoppa. Och Nicke ska oxå med.


OCH IDAG ÄR JAG EN GLAD TJEJ!!!!!!!


Hoppas att ni andra oxå har det bra.

Mina besökarsiffror har gått ner en del däremot :(

Men tack ni som fortfarande tittar förbi då och då ^^


Nu ska jag ögonshoppa lite till, hihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0