Hejsanhejsan

Nu är jag hemma igen. Har varit hos Gurra idag och slingat hans hår, ätit lunch & tittat på film.
Innan filmen kom Nicke oxå :)

Nu har jag iallafall lagt upp bilderna på Patricia på min fotoblogg.
www.marianordahlfoto.blogg.se
Så titta förbi och lämna gärna en kommentar eller TVÅ :)



som när stjärnorna förenas och himmelen stannar
och man gräver ner sig i minnen och tankar
jag var fast i en dvala, som magiskt varje dag
drog mig neråt för varje gång jag tagit ett andetag

som när stjärnorna förenas och himmelen stannar
och man gräver ner sig i minnen och tankar
jag kunde hata, inte vilja finnas kvar
jag kunde bryta ihop för minsta lilla sak

jag var en sån som tänkte för mycket
på livets mening och vad vännerna tyckte
men kämpade på genom kärlek och bråk
och tog ett steg i taget, för jag strävade mot ett mål




Patricia, jag älskar dig.
Sluta aldrig vara den du är.
Och oavsett vad folk tycker och kommer att tycka så är du perfekt som du är.
Jag är stolt över dig, och hur du står upp för dig själv.
Du förtjänar det bästa.
<3





jag saknar dig och jag älskar dig. vill bara att du ska vara här och att allt ska vara som det var förut.
du är speciell för mig. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig oavsett

2009-08-23 @ 19:39:51
URL: http://candytrisha.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-08-23 @ 20:07:00
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0