Avslutad kväll!!

Kvällen slutade på krogen på hotellet.
Shit vilekn kväll.
Whiskey, rosa pantrar, middag, öl, you name it. FAN så mycket billigare än vad ni tror faktiskt.
Billigare än vad ens JAG trodde att det skulle bli.

Hursomhelst, har haft en grymt trevlig kväll. Har pratat med min älskling, ätit pommes med bärnässås (<3), vart med min enda och mest älskade bror.
JAG ÄLSKAR ER <3

Funderar på att lägga till efternamnet Kroon, så vad sägs ?
Dessutom kanske totala namnet till : Maria Linnéa Lillian Nordahl Kroon

Kanske en aning för mycket?
Nu ska jag involvera mig i den konversation som varken imorgon eller om hundra år kommer göra någon skillnad.
Jag älskar min familj.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0