Slut på påsk.

Idag började skolan igen, och dagen började självklart med att jag somnade om efter att klockan ringt. Och de va inte bara en gång utan de tog ett tag innan jag kom upp ur sängen :)

Sen gick jag iaf till skolan och fick reda på att vi måste gå på middagen till studentskivan även fast ingen typ vill, så alla är typ griniga.. De kostar liksom 350 kr, sjukt dyrt om man inte ens vill gå dit.
Men vi måste sälja slut på våra biljetter dessutom, så säg till om ngn vill ha en biljett :)

Sen har jag jobbat idag oxå, och det gick VERKLIGEN inte lika bra som det gjorde igår.. Då sålde jag 15 st, och idag sålde jag 1.. Liiiite skillnad, men vi hade dessutom mindre tid att ringa idag så de kan ju bero på det oxå 8-) haha..
Eller något ;)



Har lyssnat på en ända låt hela dagen typ, eller ja igårkväll imorse och nu typ..
Linn - En sång från hjärtat
Jättemysig minsann, så den kommer nog rulla på resten av kvällen oxå tror jag.

Men nu ska jag se klart DH och sen ska jag ta en lång varm dusch :)

Pusspuss M'Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0