Dag 08 – Ett ögonblick

Ett ögonblock i mitt liv alltså?


Oj va svårt.


Nej jag vet inte om jag faktiskt får passa på denhär.
Ett ööögonblick..
Nej jag har ingen aning.. Fy va dålig ja känner mig.

Det får väl bli när jag insåg att jag va tvungen att offra vänner för kärlek.
Eller alltså jag va väl inte tvungen men jag valde kärlek framför vänner.
Eller en vän kanske, sen blev det som de blev.

Kanske ska säga kompisar istället.. Jag vet inte, men hursomhelst så är jag glad idag för hur allt blev ändå.
Låter så otroligt fittigt av mig haha, men jag vet inte.
Asså de va nog en vändpunkt i mitt liv när jag fick känna hur de känns att faktiskt behöva välja.
Och få känna hur de känns att välja rätt.
De hade inte alls varit lika kul annars känner jag.
Då hade jag nog inte alls varit lika glad över det idag.

Men de va då jag insåg att man inte kan få allt man vill ha utan att någon sätter ner foten
Eller hur man nu ska säga.
Kärlek kostar lite.. Kanske inte pengar men mycket annat.

För mycket blaj nu.

De fick bli mitt ögonblick.
Som varade längre.
Men uöääh, allt blir bara osammanhängande.

Nu får de räcka.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0