Vinterdepp?

Sitter vid datorn nu, otippat va?
Nej de va faktiskt inte så ja skulle skriva haha.

Är det bara jag som är deppig?
Är det vädret som påverkar sånthär?
Jag vet inte, men jobbigt är det.

Hittade förövrigt låten som jag skrev texten till tidigare idag.
Så here you go :



Har lyssnat om och om igen, vill inte att låten ska ta slut när den närmar sig sista sekundrarna haha.
Men då trycker man på "spela igen" haha.

Tillbaka till ämnet, jag tror att de är många som är deppiga nu.
Eller man kanske ska säga lättretliga?
Jag vet inte, men jag tror verkligen inte att det bara är jag som tycker lite extra synd om mig själv då och då nu när vintern börjar komma.

Nu ska jag sluta deppa i bloggen haha.

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0