Tjejen som glömde bort sin blogg?

Hej igen, jag heter Maria om ni glömt det?
Haha, jag vet inte när ja skrev sist men de känns som en evighet sen.
Har liksom inte tid eller ork längre. Eller jo de har jag ju men ja.
De kommer när de kommer :)

Nu är det iallafall November, och det är MIN månad!
WOHO! <3
Så ja, nu är de väl 19 dagar kvar.
Har försökt hålla mig från att räkna ner för mycket haha.

Dessutom har jag ju fått konkurans av min kära pojkvän.
Han fyller år 19 November, men firar sin födelsedag 20onde November.
Vad ska jag göra då?
Jo jag får ju liksom fira med lunch för mina vänner och sen åka till Robban och äta middag.
Klart de går att lösa, men vilken stil att ta MIN födelsedag va..

10 min senare.

Som vanligt avbryter jag mitt i ett inlägg och hittar något annat intressant haha.
Ska nog gå och dricka te nu.
Kanske ska försöka bli nyttig denna vecka ?
Har försökt i flera veckor nu, men de är nog inte min grej.
Men man kan inte testa fööör många gånger ^^

WOHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0