Saw VI 3D

Jag och Robban va på bio igår och de blev Saw-filmen.
Min första 3D film på bio oxå, inte min grej faktiskt.
Jag kunde inte läsa texten ibland, blev yr..
Njae jag har inget emot vanliga filmer haha.
Men de va kul att ha gjort det.
Känslorna jag hade innan under och efter filmen va typ :
Pirrig i magen för 3D & skräck, fnissade tillochmed när filmen började för jag hade pirr i magen av att det va 3D (jag tyckte de va astufft), under flmen mådde jag illa - den va äcklig. Eller var de glasögonen som gjorde mig illamående haha? Efter filmen fattade jag ingenting längre.
Jag trodde jag va helt med i handligen och allt.
Men POFF så fattade jag ingenting längre.
Och Robert va ju inte direkt den bästa på att försöka förklara.

MEN !
Det va kul faktiskt hihi.
Äcklig, men vet inte om den va så bra-film.



Idag ska jag plugga matte.
Börja med en svenskauppgift oxå ja..

Men nu ska ja sluta blogga och dricka te.
PUSS <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0