Måndag

Hej alla älskade bloggläsare.
Idag är det måndag och skönt nog är helgen över.
Som jag stresssat söönder mig denna helg, fyfan.
För att sammanfatta lite då.
I fredags fyllde Robban 20 år, men det blev bara en lugn kväll, jag smet även iväg till Sofi på kvällen för att få ansiktsbehandling och göra naglar.
Robban hämtade mig vid halv 1 ungefär, underbar som han är, så åkte vi hem och sov.

Lördag

Jag vaknade av att Robban körde sin vanliga, han låter som en unge som gråter.. Typ :
Uuuuuuuuuuääh!!
Och då stog han i rummet med frukost och ett paket på en bricka! Hihi<3

På paketet låg det en dikt oxå.
Jättefin hihi, men jag vet inte om jag vågar lägga ut den.
Det får bli min och Robbans lilla hemlis.

Sen var det bara att gå upp för att åka och handla.
Lördagen var alltså dagen för både min och Robbans "kalas".
Jag hade lunch hos mig och sen middag hos honom.

Jag fick ju självklart presenter oxå, detta fick jag:
-Extern hårdisk -Robban
-Live-it upplevelse, valde bungy jump -Mamma&Pappa
-Hudkräm & Duschkräm -Mamma&Pappa
-Strumpor & trosor -Mamma&Pappa
-400kr -Mamma&Pappa
-Två trisslotter (vann 50 kr) -Mamma&Pappa
-Middag -Angelica
-Klänning -Familjen Kümmerling
-1300kr -Morfar
-500kr -Mormor
-Ansiktsmask -Sofi

Ungefär det, har även en present som Carin glömde hemma hihi.
Den som väntar på något gott.

Så jag är jättenöjd med min födelsedag.
Hade sjukt kul sen på kvällen då vi drog ut oxå.

Kan sammanfatta den kvällen oxå, vi drog till gamla Vickan, entourage hette det nu typ.
Därinne hade vi bord och killarna beställde skumpa och sprit typ..
Det vart en hel den skaka rumpa, och på tal om det var Sean Banan där.
Jag pratade även med Kissies bror haha, jag var ju tvungen.. Han stod precis bakom mig vid ett tillfälle. Så då sa jag enkelt och bestämt:
-Hej, jag läser din blogg, visst är jag tuff?

Asså va liksom... Det var de första som bara ramlade ur min mun.
Kände redan där att jag bara ville börja om och säga något annat.
Men ändå är ja stolt som ens sa något hahaha, jag hade ångrat om jag bara stått där.
Det är ju inget att skryta om att man stog brevid liraren.
Inte så mycket att skryta om att jag pratade heller, men fan.. Jag är stolt =D
Kissie va där oxå, min idol <3
Men ja såg henne inte, sicken otur..
Fast alla vet att det egentligen är JAG som är Kissie... Visst :)?

Nej men nu ska jag pallra mig ner mot port 73 och köpa mig ett par vinterskor faktiskt.
Hur låter det? Jo helt okej faktiskt.

Önska mig lycka till.
Tack till alla som firade mig oxå!<3

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0