I'll just let it go.. This time.

Nu skiter jag i allt som är dåligt och börjar om som inget hänt.
Det ska bli en bra vinter, det ska det.

Håller nu på med rotfruktsgrejsen som jag blev ombedd att göra.
Jag som inte ens gillar rotfrukter..
Men ibland får man ställa upp och göra sånt man inte riktigt gillar.

Ikväll vettefasiken vad som händer. Tänkte nog kanske.....
Mysa? Bada bubbel? Nä jag vet inte.


Halvny bild förövrigt, söta tjejen med ben&jerrys överallt.
Så går det när jag och Robban delar på en bj.
Men ja gillar't.

Gillar inte att ja inte fotar längre dock?
Dålig Maria..

Nä nu ska jag spela lite Treasure Island @ facebook.
Min nya drog ^^

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0