IKEA idag!

Som jag har längtat, asså IKEA är bättre än att shoppa kläder.
Jag kan gå runt i flera timmar.. Ååååh!

Jag ska dit med Celina, en gammal klasskamrat, vilket känns sjukt skumt att skriva.
Men de är så det är. Dock tycker jag fortfarande vi är klasskamrater haha <3.

Jag har iallafall tänkt köpa lite grejer till sovrummet i lägenheten som börjar bli klart.
Men de är nog inte helt klart förän om ett ganska bra tag.
Hoppas däremot på att vi ska kunna flytta in nästa vecka.
Saknar sängen, tvn, asså ja saknar nog allt.
Känns sååå fel att bo "hemma" igen..

På tal om andra bullar, The Script's nya album.



Dom släppte ju ett album förra året också?
Det lyssnade jag ut snabbt som attan, spelade om och om igen, och nu har de ett nytt album igen som jag lyssnat ut, och börjat spela om och om igen.
Så otroligt lättlyssnad musik och bara awesome!
Absolut värt att lyssna på.
Musik från reklamen, hm vilken reklam är det nu....
Ja minns inte men hursomhelst, en låt av dom som heter For the first time finns där. Den är självklart grym.
Jag är kär haha.

LYSSNA ! :)

Kommentarer
Postat av: Celina

Gammal klasskamrat.... åh gamla goda tider!!! <3

2010-11-04 @ 19:09:28
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0