Gårdagen : Eriksdalsbadet!

Igår var jag Carin & Nattis på Eriksdalsbadet, helt okej kul haha.
Har dock massa blåmärken nu men de är sånt man får ta när man blir 5 år igen.
Vi lekte kull, åkte vattenrushbana, jag gjorde illa mig massor haha, ja vi gjorde massor.

Måste ju lägga till de absolut bästa godbitarna dock.

Som säkert alla vet, går de snabbare om man gör såkallade string av badtrosorna ;D.. Sjäälvklart gjorde vi så, så tex i den vita en av alla gånger vi åkte, gjorde jag och Carin oss redo för att åka, så upp me string, sen lägger sig Carin och åker på mage hahahahhaha, så där låg hon med rumpen upp i vädret hahahahha..

I samma rushbana åkte jag också på mage tror jag, och de är små gupp så man inte så få upp superfart, men jag gled över detdär guppet, flyger som en liten vante ner för banan, slår i mitt knä och axel håårt hahaha.. Och när de andra kommer ner efter mig bara asgarvar allihopa när jag står där och har ont hahahah..

Det var sjukt kul iallafall.

Den nya överenskommelsen jag har med mig själv är att börja simma en gång i veckan.
Måååste ju gå ner i vikt och få lite muskler istället för fett.
Har blitt lite mysmullig sådär på senare dagar.. Riktigt hemskt haha.
Väger just nu så mycket som jag någonsin gjort.
Det svider lite, så nu blir det hårdträning.

Önska mig lycka till! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0