Dagen går i musikens tecken.

Eftersom jag är väldigt musikig idag haha, så blir det mer musik.
Men bara en text.
Fick en låt av Carin igår när vi sågs.
En låt som hon fått av Louise haha. Lång historia, hursomhelst.
Carin älskar denhär låten och jag börjar bli lite småkär oxå.
Den är inte känd så jag fick skriva texten själv medans ja lyssnade.
Här har ni att tänka lite på :)


Kevin & Sandra - För stunden

Som så många gånger förr har jag fallit för dig, fallit för stunden
Och jag vet vad dom andra sa, kärlek gjorde mig blind se mig falla mot grunden.
Åh, jag minns den dag jag föll för dig, den jag var blev begravd
Och nu är jag nästan den jag var.
Men jag ser vårt porträtt och jag faller tillbaks.

För du är (för du är),
och kommer alltid att va
den enda för mig.
Så jag faller tillbaks
mot grunden
Så nu är jag tillbaks för stunden.

Jag vandrar genom vårat gamla kvarter,
för mycket nostalgi medan regner faller net.
Vill inte ställa till en scen med att älta gårdagens problem.
Alla våra minnen är som en sönderriven bild,
och jag faller tillbaks igen.

För du är, för du är
och kommet alltid att va
den enda för mig.
Så ja faller tillbaks
mot grunden.
Så när är jag tillbaks för stunden.

Som så många gånger förr har jag...
fallit för dig, fallit för stunden.


Riktigt fin låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0