Blir så otroligt jävla cp arg...

Har inte fått tag i någon bok för min kurs i svenska som jag håller på med nu.
Har kollat alla bibliotek och alla böcker är antingen utlånade eller försenade.
VARFÖR SKA ALLA ANDRA HA SAMMA BOK SOM JAG?!
Blir bara irriterad och arg.
Fick ju beställa en ny nu bara för det.
Det jag absolut inte ville liksom.

Det är SVINDYRT med böcker.
Sen jag började plugga, har min skolgång kostat 1400 + 344 + 378 .... Tänker inte ens räkna vad det blir.
Jag vet redan vad de blir... OVÄRT..

Nej urs va irriterande.
Ett råd till er som fortfarande går i skolan.
GÅ FÖRIHELVETE! SKOLKA INTE! GÖR LÄXOR!
Blöööö!!

Men jag är ju duktig som ens tar tag i detta, men fyfan.. De svider att jag inte ens har kunnat shoppa för mer än typ 300 hit och dit, så går skolböcker på en jävla massa pengar.. Som jag inte ens har egentligen..

Nu är jag arg. Nu ska jag göra potatismos.
Sen ska jag till Spurran och lugna ner mig lite.
BLÖ!

Puss eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0