utflyttningsfest

sådära, då va utflyttningsfesten över. nu är det bara lite städa kvar.
det var jättemycket folk här men mindre än vad jag förväntat mig.. ungefär 50-60 st kanske.
vi dansade och hade kul, jag drack INTE för mycket för en gångs skull, flaskor krossades, någon spydde i handfatet på toan som ja fick städa upp.. de va inte lilla spyan, men ja fixade det haha.
sen blev de småbråk, eller ja dom skrek ganska högt men ingen slogs, men de va lite jobbigt.
då va klockan dessutom så pass mycket att de va ljust ute igen.
folk sov kvar för att de inte kunde gå och grejer haha, men de va kul.

nu ska ja snart börja packa ihop roberts rum, vi kanske får nyklarna imorgon till lägenheten, wiho!
det blir fett nice faktiskt.
får hoppas på att vi får det iallafall, då invaderar jag den imorgon nämligen. efter jobbet.

igår sålde jag dessutom en klänning som tittis pojkvän tyckte satt så fint på henne.
hon skulle bara låna den men då kom koffe och langa upp pengarna.
gullig grej :)

men nu ska ja börja städa lite här.

hoppas alla som va här hade kul ! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0