SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAG!


sådär ja, då va de dags i år igen.

jobbade till halv 2 sen åkte jag in till centralen för att köpa ngt åt sofi som tar studenten idag.
grattis!

och de va såååå mycket studenter, studentflak & allt vad de heter..
gick typ och aaslog ensam där. men de gjorde alla andra oxå.
däremot minns ja allt jag gjorde på minns på min student.
och de ja inte minns oxå haha.
och fyfaan, höll på att börja gråta av skratt.
började aldrig garva men log åt helvete hahaha.
sen skulle ja in på banken, men när de e 50 pers före så orkar man inte riktigt.

nu ligger jag hos robert och har precis duschat.
måste bara vänta på att håret ska torka och sen bär det av hem till sofi.
mys mys mys.
möjlig utgång ikväll. men vi får se.

nuuu ska ja se en film och ta de lugnt.
pussen på mussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0