Nu kör vi

nu börjar de kännas som hemma här tycker jag. har precis betalat hyran, igår va vi i en sväng i tvättstugan, vi har handlat massor med mat, ätit två fina middagar, flyttat ut tv i vardagsummet, kört igång andra diskmaskinen.

ska snart börja vika kläder, eftersom att tvätten inte hann torka ordentligt igår i tvättis.
så ja hoppas allt är torrt nu haha..
sen ska jag dra upp kameran och fota lite, det va allt för länge sen bebis fick vara med.
full-laddad och grejer, de känns bra faktiskt.

sen ska vi åka till nynäs och hämta massor med grejer så vi har en komplett lägenhet, inte behöva skära allt med vanliga matkniv och grejer.
sen bjuder mamma och pappa på middag, så det ska bli mysigt.
ska försöka sno med mig matlåda haha..



jag älskar min mamma :) och min pappa, men han vill aldrig vara med på bild haha.
dendär tröjan har jag btw snott mamma, om du undrar var den är ;)
(den som hon har på sig alltså)


nu ska jag börja vika kläder så att vi kommer ngnvart haha..
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0