middag & grejer

nu har mamma och mormor gått, för ett tag sen.

sitter vid köksbordet med lite "varm & kall".. något typ, vin tror jag.. fruktvin.
gott gott, men inte om man dricker för mycket.
snart ska jag nog träffa jennifer och fot.... näää, solen är inte lika bra som den va nyss hahaha...
tråk ju, ville ut.. kanske går ut och fotar på balkongen haha.

robban ska spela klart, sen kanske vi går en promenad.
kaanske tar med mig kameran då :)
vi får seeeee.

är trött tjej idag, vaknade tidigt tidigt och inte sovit sen dess.

men nu orkar ja inte skriiiiiva.

puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

för det första, vad är en fjortis för dig ?

jag skulle aldrig ställa mig mitt i ett centrum som du står på din header... Jag är inte alls fjortis, kanske ser ut så på krogen, du har bara träffat mig få fest utseende, inte när jag är normal, går ofta osminkad det gör absolut inte en fjortis...

2010-06-30 @ 19:25:30
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Beatrice

de där me vita sträck var för andre gillade det men slutade med det direkt när de tog slut, haha en fjortis går inte ut osminkad, det kan jag göra var ute på krogen förra helgen i bara mascara, så fuck me hörru, de skulle inte du göra. men haha nu kan ni aldrig mer läsa min blogg har lösenordspärrat den :)

2010-06-30 @ 21:26:04
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0