gröna lund, jobbaaa =D

idag är de grönan som gäller.
igår va jag på adolf fredrik sista dagen, tur va väl kanske de, för shit va förbannad jag blev.
ungjävlarna på 20 pers åt upp meloner som skulle räckt till 3 klasser, så hälften av skolan fick inte melon.
sen när de började tunnas ut på folk, tog ja fram de sista melonerna och målade prickar på alla som fick.
HA!

sen firade vi christopher oxå, grattis i efterskott :)
han fyllde 21, värt haha :) men han fick lite presenter iallafall.

seen, åkte jag och robban hem typ?
spelade lite på varsitt håll sen va de mysa som gällde.
såg upp! jag kommer alltid älska den filmen haha >D

snart ska ja väl typ... upp och klä på mig, men de e mys att sitta under varma täcket med datorn i knät.
kanske kan göra upp en budgetplanering för återbäringen ? eller ?(som jag inte fått ännu)
jo, vi testar :)

puuuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0