Första middagen i lägenheten = myyys

igår lagade jag middag hemma medans robban fixade de sista i villan och sen så snällt körde hem maria som gjort mig sällskap.
det blev grillad kyckling i franska örter-creime freich? (svårt ord detdär.. men ni förstår nog) med röd paprika och purjolök & ris, med överabitiös sallad där gurkorna va små hjärtan haha.

det blev jättegott faktiskt, tända ljus och allt. ih :)

efter middagen blev det ett mysigt bad med lite tända ljus.

sen gick vi och la oss och tittade på sthlm boogie, länge sen man såg den filmen.
iof somnade jag ganska fort men ja, andra ska ju jobba idag >.<

jobbar 11.45 - 23.00, men hoppas på att sluta tidigare.
tycker inte att budgeten idag kan va så stor.. så jag hoppas ju på att man kan gå hem tidigare.
verkligen HOPPAS!

men nu ska jag dricka upp mitt te och kanske göra mig lite till iordning.
bussen om en timme, woho.

jag älskar robert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0