flytta idag, YEAY !

sådära ja, då va de onsdag. FLYYYTTAAAA!!!!



träffade på söta jennifer igår, saknat dig som fasiken ♥
de blir nog oftare nu ska du se, att vi ses :)

nu snart ska ja iallafall börja packa robbans grejer haha.
för de har han ju inte lyckats göra själv ännu.
men de mesta kommer han få göra själv minsann.
jag har nog att stå i själv idag.

fick gå hem en timme tidigare igår från jobbet, guld värt!
så jag kom hem runt 10 över 11 tror jag, riktigt skönt.
annars hade de varit 10 över 12 haha.
fick stå vid radiobilarna igår, kul kul.
vart arg, mindre kul. men en del snorungar kan man inte behålla humöret för.
URS OCH FY!
hursomhelst va de en i stort sätt bra dag.

sofi ska hjälpa mig flytta idag, bra grej - bra tjej.
ska till Ö&B, lätt... ska shoppa galet med shampoo och balsam.
TOAPAPPER!
massor blir de, men de e billigt så wth :)

nu är jag tråkig, ska dricka lite mer te, sen blir de att börja packa.

hejdå villan, hej lägenheten ♥



♥ robert kümmerling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0