Äntligen hemma, det blir inte bättre.

jag är så otroligt kär, jätteglad, lycklig, och allt såntdär bra.
har fått iordning det mesta nu tycker jag.
lyllos robban som fått allt gjort typ haha, han jobbar och står i så klart jag kirrar biffen.
även om de är mina lediga dagar. jag tycker att de är roligt ändå.

sovrummet är mitt favoritrum <3
köpte gardiner och prydnadskuddar igår.
och innan köpte jag ett överkast, så de e asfint.
look and see

heeelt underbart <3

ska bara få upp lite saker på väggarna.
men visst fan blev de snyggt me kuddarna oh gardinerna?

ska fixa iordning vardagsrummet senare, langar bild vartefter typ haha..

badrummet är "klart" oxå, hoppas att vi ska göra om där.
de ser ut som typ, jag vet inte vad, men ja. de är mysigt.
men here it goes

det duger ju liksom men ingen höjdare haha :D
köpte duschdraperi igår oxå, med palmerna där ;D
men märkte dessutom att de ordet är svårt att säga.
de blir typ durschrdraperi.... testa vettja.

köket är okej oxå, gaaammal diskmaskin men de är en diskmaskin..
ska springa och fota de med hahaa..

sådääär, har fixat upp alla ikea-glas-bestick-tallrikar-stekbestick&alltvaddethetet.
så nu är jag nöjd.


vardagsrummet får nog robban göra lite som han vill med.
har gjort lite men vet inte om han gillar samma som jag ju.
vi får seee helt enkelt.

snart ska ja träff ÄLSKADE patricia <3

men nu ska ja sluta skriva.
avundas på mina bilder tihi.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0