Vendelsö

Hejsan hejsan :)

Jag sov hemma i Vendelsö hos mamma & pappa inatt.

Vågar inte riktigt vara i Nynäs just nu haha, tönt mig..
Men uäh, glömmer nog bort det med tiden.

Igår kom iallafall Robban hem till mig när jag va i Nynäs, så vi umgicks lite sen åkte vi till Haninge.
Måste markera att jag inte gick och la mig förän lite efter 12, så jag va vaken i ungefäär..
Min matte är så otroligt dålig..

Gick upp halv 11 den dagen killen gick förbi balkongen, men tog en liten lite powernap vid 5.
Sen åkte jag till Nynäs på kvällen, va vaken till kanske.. halv 9-9 på morgonen.
Sov en timme, sen va jag vaken till 00.15 typ.

Ungefääär va jag vaken 36 timmar.. + - någon timme..
HURSOMHELST, funkade de asbra haha.. Klarade ju av att vara vaken rätt länge.
Inte för att ja försökte, men va inte supertrött liksom.


Idag ska ja gå ut och fota lite tänkte jag.
Om jag kommer till skott för en gångs skull.

Men nu ska jag gå upp och göra mig iordning ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0