Riktigt äcklig kväll

Hejhej!

Hade världens skräckupplevelse idag.

Tess gick och pratade i telefon i vardagsrummet och jag satt och kolla på tv med datorn i knät.
Så kommer hon fram till mig och säger typ :

- Asså Maria allvarligt, de är en kille som gått förbi utanför och kollat in typ 4 gr nu.

Jag:
- Men skärp dig, nej de är de inte....... (jag trodde VERKLIGEN INTE på henne)
Så kollade jag ut och såg en kille som gick förbi, big deal? Han gick ju bara förbi.

Så jag fortsatte kolla på tv och datorn.
Sen typ sneglade jag ut för jag såg någon gå förbi, så är de samma kille.

Jag:
- Men vafan Tess, han går förbi igen!!

började jag typ "tro" på henne, fortfarande lite skeptisk..
2 minuter senare ser jag honom på FULLASTE allvar igen.
DÅ blev jag rädd.

Jag typ tog mina saker och sprang ut i hallen.

Tess gömde sig brevid kylen och halvt under bordet typ.
Så ställer jag mig upp, för att gå in till henne..
Vem FAN tror ni går förbi igen då och tittar in ?
Mmmm... Precis, och jag kör värsta panikgrejen och slänger mig ner på golvet.
Vilket han såg... Pinsamt.

Så jaa.. Sen satt jag i hallen och skakade och mådde jätteilla för att ja va så rädd.
Och Tess satt kvar i köket och halvgrät.

Vi ringde typ alla vi kände som kunde tänkas komma hit eller bara vara allmänt stöd ett tag.

De slutade med att vi ringde polisen och bad om råd, vi va helt i chock båda två.
Så nu är alla persienner ned-dragna och alla ALLA lås, låsta.. Check!

Har kollat ikapp igen på PH så ja e me i leken igen.
De e naaaajz. Körde lite tröstätning oxå, så nu är jag mätt.

Vi får helt enkelt se om de blir någon sova ikväll.
Tess har tvättstuga kl 7 imorgon bitti så ja, för hennes del blir de inte någon skönhetssömn iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0