Mysig hemmakväll efter jobbvecka.

Nu har jag varit duktig tjej och jobbat en hel vecka faktiskt, men jag vet inte. Känns inte som att jag skulle klara av att ha ett såhär intensivt jobb... Intensivt, som i typ.... jobba varje dag i en vecka, sen bara helg sen jobba igen.

De är helt stört jobbigt ju, hurfan orkar folk?
Men de är väl sånt man får vänja sig med.

Idag har jag tillochmed jobbat 07.00-15.00&16.30-21.00 men 14 timmar betalt.
De är nice?

Känner mig duktigare än vanligt, och lite gladare.

Älsklings spurran är här, och snart kommer älskling och jocke.
Så vi ska mysdricka lite och sova här.

Ibland är Nynäs himla bra hihi.


Dessutom va de lön idag, kanske därför jag är glad?

Men men, nu ska jag vara social.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0