Men VAFAN

Tidigare idag kom Tess och jag överens om att jag skulle sova sängen och hon soffan.
Jag sover oftast på soffan när jag sover här hemma i lägenheten.
Vi har än så länge bara en säng, och jag vill sova ensam så ja.. De blir så då.

Men så sa vi att ja skulle sova sängen iaf.

Sen efter allt me titt-mannen så va hon HELT inställd på att INTE ALLS SOVA något ikväll.
Och snäll som jag är höll jag mig uppe oxå.

Jag sitter visserligen i köket men ja.

Har hört TV:n sen 02.00, då gick hon till vardagsrummet.
Så jag trodde hon va vaken såklart.

Så gick jag dit för att se om hon va vaken.
Då har hon lagt sig i SÄNGEN..
Så jag blir liggandes på soffan igen då.
Yeay, eller neeej.... >.<

Ville bara säga de.

Ska ta mig ett bad tror jag.. Eller nått. Är inte trött alls.
Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0